Fotoelita Drukarnia Kielce

Fundusze europejskie

Data publikacji: 2018-01-24

Informacja o wyniku postępowania ofertowego w oparciu o zapytanie o cenę z dnia 17.01.2018 r., dotyczącego zakupu i dostawy nowego serwera do obsługi serwisu Web2Print wg. kodu 
CPV 48823000-3 (termin składania ofert upłynął dnia 22.01.2018 r.).

W odpowiedzi na zapytanie ofertowe do siedziby naszej firmy wpłynęły 3 oferty od trzech oferentów. W wyniku rozstrzygnięcia postępowania ofertowego, w dniu 24.01.2018 r. o godz. 12:00 zamawiający wybrał ofertę firmy ncNETcom Sp. z o.o. Przedstawiona propozycja była najkorzystniejsza pod względem przyjętych kryteriów oceny.

Dziękujemy za udział w postępowaniu i zapraszamy do dalszej współpracy.

Data publikacji: 2018-01-17

Ubiegamy się o dofinasowanie projektu w ramach działania 2.5 – wsparcie inwestycyjne sektora MŚP Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020.

Celem projektu jest stworzenie najnowocześniejszego zdigitalizowanego studia na skalę krajową, gdzie będzie przetwarzany wieloformatowy zapis cyfrowy na pliki graficzne, które za pomocą dalszego procesu produkcyjnego przenoszone będą na nośnik papierowy w dowolnej formie.

Rezultatem realizacji projektu będzie umożliwienie dalszego rozwoju Firmy w oparciu o zakup innowacyjnych urządzeń poligraficznych oraz konsolidację usług za pośrednictwem zaawansowanych technologii informacyjnych i komunikacyjnych (TIK, B2C, B2B).

Do zainteresowanych firm kierujemy zapytanie o cenę dot. “Zakupu serwera do obsługi serwisu”.

Nazwa, adres Zamawiającego:
WIGRAF STUDIO JACEK SZCZEPANIAK
(tel. 41 344 61 64)
25-729 Kielce, Różana 2

Termin składania ofert do dnia 22.01.2018 r.

Realizacja zamówienia – styczeń 2018 r.

Sposób i miejsce składania ofert:
– elektronicznie (email)
– pocztą tradycyjną/kurierem
– osobiście w siedzibie Zamawiającego

Pełna treść zapytania ofertowego – załącznik nr 1

 

Data publikacji: 2018-01-02

Ubiegamy się o dofinasowanie projektu w ramach działania 2.5 – wsparcie inwestycyjne sektora MŚP Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020.

Celem projektu jest stworzenie najnowocześniejszego zdigitalizowanego studia na skalę krajową, gdzie będzie przetwarzany wieloformatowy zapis cyfrowy na pliki graficzne, które za pomocą dalszego procesu produkcyjnego przenoszone będą na nośnik papierowy w dowolnej formie.

Rezultatem realizacji projektu będzie umożliwienie dalszego rozwoju Firmy w oparciu o zakup innowacyjnych urządzeń poligraficznych oraz konsolidację usług za pośrednictwem zaawansowanych technologii informacyjnych i komunikacyjnych (TIK, B2C, B2B).

Jednocześnie informujemy zainteresowane współpracą firmy, iż w ramach planowanego projektu można składać oferty na realizację następującego działania:

Zapytanie ofertowe:

  1. Przedmiot zamówienia: Dostawa nowego Serwera do obsługi serwisu, wg. kodu 
CPV 48823000-3
    • Typ obudowy serwera Desktop
    • min. 8 zatok na dyski,
    • procesor min. czterordzeniowy,
    • pamięć ram min. 8 GB RAM,
    • Protokoły sieciowe powinny zapewniać komunikację ze wszystkimi obecnymi na rynku systemami operacyjnymi oraz wirtualizacji VMware 4 vSphere4 (ESX 4.0 i nowsze), Citrix i Hyper-V.
    • Kontroler powinien zapewniać pełne bezpieczeństwo dzięki możliwości pracy w trybie RAID 0, 1, 5, 6, 10, 5 + hot spare.
    • Możliwość wymiany dysków podczas pracy, bez wyłączania urządzenia – kieszenie HOT-SWAP.
    • Możliwa także zmiana trybu i wielkości wolumenu bez utraty danych.
    • Serwer powinien posiadać wydajne szyfrowanie z certyfikatem FIPS-140 kluczem AES256bit, co zapewnia pełną ochronę przed kradzieżą serwera z danymi.
    • Wbudowany serwer FTP z funkcjami SSL, TLS.
    • Łączna pojemność obsadzonych dysków min. 20 TB

    Termin składania ofert upływa w dniu 22.01.2018 r. do godz. 23:59.

    Sposób i miejsce składania ofert:
    • elektronicznie (email)
    • pocztą tradycyjną/kurierem
    • osobiście w siedzibie Zamawiającego:
      WIGRAF STUDIO JACEK SZCZEPANIAK
      25-729 Kielce, Różana 2

Data publikacji: 2017-11-25

Informacja o wyniku postępowania ofertowego w oparciu o zapytanie ofertowe nr 1067851 z dnia 11.11.2017 r. zamieszczonego na portalu bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl, dotyczącago zakupu: Systemu do obsługi sprzedaży internetowej w drukarni – Web To Print. Program do zarządzania sprzedażą poprzez sieć internetową (termin składania ofert upłynął dnia 20.11.2017 r.).

W odpowiedzi na zapytanie ofertowe do siedziby naszej firmy wpłynęła 1 oferta. W wyniku rozstrzygnięcia postępowania ofertowego, w dniu 25.11.2017 r. o godz. 12:00 zamawiający wybrał ofertę firmy V-project Sp. z o.o. Przedstawiona propozycja była najkorzystniejsza pod względem przyjętych kryteriów oceny.

Dziękujemy za udział w postępowaniu i zapraszamy do dalszej współpracy.

Data publikacji: 2017-11-11

Ubiegamy się o dofinasowanie projektu w ramach działania 2.5 – wsparcie inwestycyjne sektora MŚP Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020.

Celem projektu jest stworzenie najnowocześniejszego zdigitalizowanego studia na skalę krajową, gdzie będzie przetwarzany wieloformatowy zapis cyfrowy na pliki graficzne, które za pomocą dalszego procesu produkcyjnego przenoszone będą na nośnik papierowy w dowolnej formie.

Rezultatem realizacji projektu będzie umożliwienie dalszego rozwoju Firmy w oparciu o zakup innowacyjnych urządzeń poligraficznych oraz konsolidację usług za pośrednictwem zaawansowanych technologii informacyjnych i komunikacyjnych (TIK, B2C, B2B).

Jednocześnie informujemy zainteresowane współpracą firmy, iż w ramach planowanego projektu można składać oferty na realizację następującego działania:

Zapytanie ofertowe:

  1. WEB TO PRINT – Oprogramowanie dla drukarni internetowej
    System do obsługi sprzedaży internetowej w drukarni – Web To Print.
    Program do zarządzania sprzedażą poprzez sieć internetową, obejmujący:
    Uwaga: Termin składania ofert do dnia 20.11.2017 r. do godz. 23:59.
    • Prezentacja portfolio produktów on-line
    • Kalkulacja ceny
    • Raport preflight
    • Automatyczne przetwarzanie plików
    • Akceptacja przetworzonego materiału on-line
    • Kreator on-line dla fotoproduktów (fotoksiążki, fotokalendarze)
    • Kreator on-line dla produktów biznesowych (wizytówki, karty pocztowe, itp.)
    • Modyfikowalny wygląd i funkcjonalność systemu
    • Powiadomienia e-mail
    • Obsługa płatności on-line
    • Automatyczne fakturowanie
    • Obsługa listów przewozowych

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY

Szczegóły podanych ofert znajdują się na portalu: bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl.

Data publikacji: 2017-08-23

Informacja o wyniku postępowania ofertowego w oparciu o zapytanie ofertowe nr 1041985 z dnia 30.07.2017 r. zamieszczonego na portalu bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl, dotyczącago zakupu: Systemu do obsługi sprzedaży internetowej w drukarni – Web To Print. Program do zarządzania sprzedażą poprzez sieć internetową (termin składania ofert upłynął dnia 30.07.2017 r.).

W odpowiedzi na zapytanie ofertowe do siedziby naszej firmy wpłynęły 2 oferty od dwóch oferentów. W wyniku rozstrzygnięcia postępowania ofertowego, w dniu 18.08.2017 r. o godz. 10:00 zamawiający odrzucił obie oferty. Przedstawione propozycje nie spełniały wymaganych warunków określonych w treści ogłoszenia.

Data publikacji: 2017-07-12

Informacja o wyniku postępowania ofertowego w oparciu o zapytanie ofertowe nr 1041978 z dnia 02.07.2017 r. zamieszczonego na portalu bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl, dotyczącego zakupu: Plotera do wykonywania graficznych wydruków wielkoformatowych dla zastosowań wewnętrznych oraz zewnętrznych (termin składania ofert upłynął dnia 09.07.2017 r. o godz. 15:00).

W odpowiedzi na zapytanie ofertowe do siedziby naszej firmy wpłynęły 3 oferty od trzech oferentów. W wyniku rozstrzygnięcia postępowania ofertowego, w dniu 11.07.2017 r. o godz. 12:00 zamawiający wybrał ofertę firmy API.PL Sp. z o.o. Przedstawiona propozycja była najkorzystniejsza pod względem przyjętych kryteriów oceny.

Dziękujemy za udział w postępowaniu i zapraszamy do dalszej współpracy.

Data publikacji: 2017-07-02

Z powodu braku ofert w poprzednim postępowaniu ponawiamy zapytania ofertowe.

Zapytania ofertowe:

  1. WEB TO PRINT – Oprogramowanie dla drukarni internetowej
    System do obsługi sprzedaży internetowej w drukarni – Web To Print.
    Program do zarządzania sprzedażą poprzez sieć internetową, obejmujący:
    Uwaga: Termin składania ofert do dnia 30.07.2017 r. do godz. 15:00.
    • Prezentacja portfolio produktów on-line
    • Kalkulacja ceny
    • Raport preflight
    • Automatyczne przetwarzanie plików
    • Akceptacja przetworzonego materiału on-line
    • Kreator on-line dla fotoproduktów (fotoksiążki, fotokalendarze)
    • Kreator on-line dla produktów biznesowych (wizytówki, karty pocztowe, itp.)
    • Modyfikowalny wygląd i funkcjonalność systemu
    • Powiadomienia e-mail
    • Obsługa płatności on-line
    • Automatyczne fakturowanie
    • Obsługa listów przewozowych

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  2. Urządzenie do druku wielkoformatowego
    Ploter do wykonywania graficznych wydruków wielkoformatowych dla zastosowań wewnętrznych oraz zewnętrznych.
    Uwaga: Termin składania ofert do dnia 09.07.2017 r. do godz. 15:00.

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  3. Maszyna do kolorowego druku cyfrowego, arkuszowego
    Maszyna do arkuszowego, kolorowego druku cyfrowego (CMYK + kolory dodatkowe) z wyposażeniem/osprzętem.
    Uwaga: Termin składania ofert do dnia 09.07.2017 r. do godz. 15:00.

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY

Szczegóły podanych ofert znajdują się na portalu: bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl.

Data publikacji: 2017-06-23

Informujemy, iż na ogłoszone zapytania ofertowe nie napłynęły żadne oferty. Zapytania ofertowe zostaną wkrótce ponowione.

Data publikacji: 2017-05-30

Ubiegamy się o dofinasowanie projektu w ramach działania 2.5 – wsparcie inwestycyjne sektora MŚP Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020.

Celem projektu jest stworzenie najnowocześniejszego zdigitalizowanego studia na skalę krajową, gdzie będzie przetwarzany wieloformatowy zapis cyfrowy na pliki graficzne, które za pomocą dalszego procesu produkcyjnego przenoszone będą na nośnik papierowy w dowolnej formie.

Rezultatem realizacji projektu będzie umożliwienie dalszego rozwoju Firmy w oparciu o zakup innowacyjnych urządzeń poligraficznych oraz konsolidację usług za pośrednictwem zaawansowanych technologii informacyjnych i komunikacyjnych (TIK, B2C, B2B).

Jednocześnie informujemy zainteresowane współpracą firmy, iż w ramach planowanego projektu można składać oferty na realizację następujących działań:

Zapytania ofertowe:

  1. WEB TO PRINT – Oprogramowanie dla drukarni internetowej
    System do obsługi sprzedaży internetowej w drukarni – Web To Print.
    Program do zarządzania sprzedażą poprzez sieć internetową, obejmujący:
    Uwaga: Termin składania ofert do dnia 15.06.2017 r. do godz. 15:00.
    • Prezentacja portfolio produktów on-line
    • Kalkulacja ceny
    • Raport preflight
    • Automatyczne przetwarzanie plików
    • Akceptacja przetworzonego materiału on-line
    • Kreator on-line dla fotoproduktów (fotoksiążki, fotokalendarze)
    • Kreator on-line dla produktów biznesowych (wizytówki, karty pocztowe, itp.)
    • Modyfikowalny wygląd i funkcjonalność systemu
    • Powiadomienia e-mail
    • Obsługa płatności on-line
    • Automatyczne fakturowanie
    • Obsługa listów przewozowych

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  2. Urządzenie do druku wielkoformatowego
    Ploter do wykonywania graficznych wydruków wielkoformatowych dla zastosowań wewnętrznych oraz zewnętrznych.
    Uwaga: Termin składania ofert do dnia 15.06.2017 r. do godz. 15:00.

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  3. Maszyna do kolorowego druku cyfrowego, arkuszowego
    Maszyna do arkuszowego, kolorowego druku cyfrowego (CMYK + kolory dodatkowe) z wyposażeniem/osprzętem.
    Uwaga: Termin składania ofert do dnia 15.06.2017 r. do godz. 15:00.

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY

Szczegóły podanych ofert znajdują się na portalu: bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl.

Nazwa projektu: Novum technologii druku cyfrowego, konsolidacją krajowej i eksportowej oferty na rynku usług poligraficznych.

Projekt wspófinansowany przez Unie Europejjską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach działania 2.5 – wsparcie inwestycyjne sektora MŚP Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020.

ul. Różana 2
25-729 Kielce

41 314 44 45
41 344 61 64

biuro@fotoelita.pl