Fundusze europejskie
Data publikacji: 2018-01-24
Informacja o wyniku postępowania ofertowego w oparciu o zapytanie o cenę z dnia 17.01.2018 r., dotyczącego zakupu i dostawy nowego serwera do obsługi serwisu Web2Print wg. kodu CPV 48823000-3 (termin składania ofert upłynął dnia 22.01.2018 r.).
W odpowiedzi na zapytanie ofertowe do siedziby naszej firmy wpłynęły 3 oferty od trzech oferentów. W wyniku rozstrzygnięcia postępowania ofertowego, w dniu 24.01.2018 r. o godz. 12:00 zamawiający wybrał ofertę firmy ncNETcom Sp. z o.o. Przedstawiona propozycja była najkorzystniejsza pod względem przyjętych kryteriów oceny.
Dziękujemy za udział w postępowaniu i zapraszamy do dalszej współpracy.
Data publikacji: 2018-01-17
Ubiegamy się o dofinasowanie projektu w ramach działania 2.5 – wsparcie inwestycyjne sektora MŚP Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020.
Celem projektu jest stworzenie najnowocześniejszego zdigitalizowanego studia na skalę krajową, gdzie będzie przetwarzany wieloformatowy zapis cyfrowy na pliki graficzne, które za pomocą dalszego procesu produkcyjnego przenoszone będą na nośnik papierowy w dowolnej formie.
Rezultatem realizacji projektu będzie umożliwienie dalszego rozwoju Firmy w oparciu o zakup innowacyjnych urządzeń poligraficznych oraz konsolidację usług za pośrednictwem zaawansowanych technologii informacyjnych i komunikacyjnych (TIK, B2C, B2B).
Do zainteresowanych firm kierujemy zapytanie o cenę dot. “Zakupu serwera do obsługi serwisu”.
Nazwa, adres Zamawiającego:
WIGRAF STUDIO JACEK SZCZEPANIAK
(tel. 41 344 61 64)
25-729 Kielce, Różana 2
Termin składania ofert do dnia 22.01.2018 r.
Realizacja zamówienia – styczeń 2018 r.
Sposób i miejsce składania ofert:
– elektronicznie (email)
– pocztą tradycyjną/kurierem
– osobiście w siedzibie Zamawiającego
Pełna treść zapytania ofertowego – załącznik nr 1
Data publikacji: 2018-01-02
Ubiegamy się o dofinasowanie projektu w ramach działania 2.5 – wsparcie inwestycyjne sektora MŚP Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020.
Celem projektu jest stworzenie najnowocześniejszego zdigitalizowanego studia na skalę krajową, gdzie będzie przetwarzany wieloformatowy zapis cyfrowy na pliki graficzne, które za pomocą dalszego procesu produkcyjnego przenoszone będą na nośnik papierowy w dowolnej formie.
Rezultatem realizacji projektu będzie umożliwienie dalszego rozwoju Firmy w oparciu o zakup innowacyjnych urządzeń poligraficznych oraz konsolidację usług za pośrednictwem zaawansowanych technologii informacyjnych i komunikacyjnych (TIK, B2C, B2B).
Jednocześnie informujemy zainteresowane współpracą firmy, iż w ramach planowanego projektu można składać oferty na realizację następującego działania:
Zapytanie ofertowe:
- Przedmiot zamówienia: Dostawa nowego Serwera do obsługi serwisu, wg. kodu
CPV 48823000-3
- Typ obudowy serwera Desktop
- min. 8 zatok na dyski,
- procesor min. czterordzeniowy,
- pamięć ram min. 8 GB RAM,
- Protokoły sieciowe powinny zapewniać komunikację ze wszystkimi obecnymi na rynku systemami operacyjnymi oraz wirtualizacji VMware 4 vSphere4 (ESX 4.0 i nowsze), Citrix i Hyper-V.
- Kontroler powinien zapewniać pełne bezpieczeństwo dzięki możliwości pracy w trybie RAID 0, 1, 5, 6, 10, 5 + hot spare.
- Możliwość wymiany dysków podczas pracy, bez wyłączania urządzenia – kieszenie HOT-SWAP.
- Możliwa także zmiana trybu i wielkości wolumenu bez utraty danych.
- Serwer powinien posiadać wydajne szyfrowanie z certyfikatem FIPS-140 kluczem AES256bit, co zapewnia pełną ochronę przed kradzieżą serwera z danymi.
- Wbudowany serwer FTP z funkcjami SSL, TLS.
- Łączna pojemność obsadzonych dysków min. 20 TB
Termin składania ofert upływa w dniu 22.01.2018 r. do godz. 23:59.
Sposób i miejsce składania ofert:- elektronicznie (email)
- pocztą tradycyjną/kurierem
- osobiście w siedzibie Zamawiającego:
WIGRAF STUDIO JACEK SZCZEPANIAK
25-729 Kielce, Różana 2
Data publikacji: 2017-11-25
Informacja o wyniku postępowania ofertowego w oparciu o zapytanie ofertowe nr 1067851 z dnia 11.11.2017 r. zamieszczonego na portalu bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl, dotyczącago zakupu: Systemu do obsługi sprzedaży internetowej w drukarni – Web To Print. Program do zarządzania sprzedażą poprzez sieć internetową (termin składania ofert upłynął dnia 20.11.2017 r.).
W odpowiedzi na zapytanie ofertowe do siedziby naszej firmy wpłynęła 1 oferta. W wyniku rozstrzygnięcia postępowania ofertowego, w dniu 25.11.2017 r. o godz. 12:00 zamawiający wybrał ofertę firmy V-project Sp. z o.o. Przedstawiona propozycja była najkorzystniejsza pod względem przyjętych kryteriów oceny.
Dziękujemy za udział w postępowaniu i zapraszamy do dalszej współpracy.
Data publikacji: 2017-11-11
Ubiegamy się o dofinasowanie projektu w ramach działania 2.5 – wsparcie inwestycyjne sektora MŚP Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020.
Celem projektu jest stworzenie najnowocześniejszego zdigitalizowanego studia na skalę krajową, gdzie będzie przetwarzany wieloformatowy zapis cyfrowy na pliki graficzne, które za pomocą dalszego procesu produkcyjnego przenoszone będą na nośnik papierowy w dowolnej formie.
Rezultatem realizacji projektu będzie umożliwienie dalszego rozwoju Firmy w oparciu o zakup innowacyjnych urządzeń poligraficznych oraz konsolidację usług za pośrednictwem zaawansowanych technologii informacyjnych i komunikacyjnych (TIK, B2C, B2B).
Jednocześnie informujemy zainteresowane współpracą firmy, iż w ramach planowanego projektu można składać oferty na realizację następującego działania:
Zapytanie ofertowe:
- WEB TO PRINT – Oprogramowanie dla drukarni internetowej
System do obsługi sprzedaży internetowej w drukarni – Web To Print.
Program do zarządzania sprzedażą poprzez sieć internetową, obejmujący:
Uwaga: Termin składania ofert do dnia 20.11.2017 r. do godz. 23:59.- Prezentacja portfolio produktów on-line
- Kalkulacja ceny
- Raport preflight
- Automatyczne przetwarzanie plików
- Akceptacja przetworzonego materiału on-line
- Kreator on-line dla fotoproduktów (fotoksiążki, fotokalendarze)
- Kreator on-line dla produktów biznesowych (wizytówki, karty pocztowe, itp.)
- Modyfikowalny wygląd i funkcjonalność systemu
- Powiadomienia e-mail
- Obsługa płatności on-line
- Automatyczne fakturowanie
- Obsługa listów przewozowych
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
Szczegóły podanych ofert znajdują się na portalu: bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl.
Data publikacji: 2017-08-23
Informacja o wyniku postępowania ofertowego w oparciu o zapytanie ofertowe nr 1041985 z dnia 30.07.2017 r. zamieszczonego na portalu bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl, dotyczącago zakupu: Systemu do obsługi sprzedaży internetowej w drukarni – Web To Print. Program do zarządzania sprzedażą poprzez sieć internetową (termin składania ofert upłynął dnia 30.07.2017 r.).
W odpowiedzi na zapytanie ofertowe do siedziby naszej firmy wpłynęły 2 oferty od dwóch oferentów. W wyniku rozstrzygnięcia postępowania ofertowego, w dniu 18.08.2017 r. o godz. 10:00 zamawiający odrzucił obie oferty. Przedstawione propozycje nie spełniały wymaganych warunków określonych w treści ogłoszenia.
Data publikacji: 2017-07-12
Informacja o wyniku postępowania ofertowego w oparciu o zapytanie ofertowe nr 1041978 z dnia 02.07.2017 r. zamieszczonego na portalu bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl, dotyczącego zakupu: Plotera do wykonywania graficznych wydruków wielkoformatowych dla zastosowań wewnętrznych oraz zewnętrznych (termin składania ofert upłynął dnia 09.07.2017 r. o godz. 15:00).
W odpowiedzi na zapytanie ofertowe do siedziby naszej firmy wpłynęły 3 oferty od trzech oferentów. W wyniku rozstrzygnięcia postępowania ofertowego, w dniu 11.07.2017 r. o godz. 12:00 zamawiający wybrał ofertę firmy API.PL Sp. z o.o. Przedstawiona propozycja była najkorzystniejsza pod względem przyjętych kryteriów oceny.
Dziękujemy za udział w postępowaniu i zapraszamy do dalszej współpracy.
Data publikacji: 2017-07-02
Z powodu braku ofert w poprzednim postępowaniu ponawiamy zapytania ofertowe.
Zapytania ofertowe:
- WEB TO PRINT – Oprogramowanie dla drukarni internetowej
System do obsługi sprzedaży internetowej w drukarni – Web To Print.
Program do zarządzania sprzedażą poprzez sieć internetową, obejmujący:
Uwaga: Termin składania ofert do dnia 30.07.2017 r. do godz. 15:00.- Prezentacja portfolio produktów on-line
- Kalkulacja ceny
- Raport preflight
- Automatyczne przetwarzanie plików
- Akceptacja przetworzonego materiału on-line
- Kreator on-line dla fotoproduktów (fotoksiążki, fotokalendarze)
- Kreator on-line dla produktów biznesowych (wizytówki, karty pocztowe, itp.)
- Modyfikowalny wygląd i funkcjonalność systemu
- Powiadomienia e-mail
- Obsługa płatności on-line
- Automatyczne fakturowanie
- Obsługa listów przewozowych
ZOBACZ SZCZEGÓŁY - Urządzenie do druku wielkoformatowego
Ploter do wykonywania graficznych wydruków wielkoformatowych dla zastosowań wewnętrznych oraz zewnętrznych.
Uwaga: Termin składania ofert do dnia 09.07.2017 r. do godz. 15:00.
ZOBACZ SZCZEGÓŁY - Maszyna do kolorowego druku cyfrowego, arkuszowego
Maszyna do arkuszowego, kolorowego druku cyfrowego (CMYK + kolory dodatkowe) z wyposażeniem/osprzętem.
Uwaga: Termin składania ofert do dnia 09.07.2017 r. do godz. 15:00.
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
Szczegóły podanych ofert znajdują się na portalu: bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl.
Data publikacji: 2017-06-23
Informujemy, iż na ogłoszone zapytania ofertowe nie napłynęły żadne oferty. Zapytania ofertowe zostaną wkrótce ponowione.
Data publikacji: 2017-05-30
Ubiegamy się o dofinasowanie projektu w ramach działania 2.5 – wsparcie inwestycyjne sektora MŚP Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020.
Celem projektu jest stworzenie najnowocześniejszego zdigitalizowanego studia na skalę krajową, gdzie będzie przetwarzany wieloformatowy zapis cyfrowy na pliki graficzne, które za pomocą dalszego procesu produkcyjnego przenoszone będą na nośnik papierowy w dowolnej formie.
Rezultatem realizacji projektu będzie umożliwienie dalszego rozwoju Firmy w oparciu o zakup innowacyjnych urządzeń poligraficznych oraz konsolidację usług za pośrednictwem zaawansowanych technologii informacyjnych i komunikacyjnych (TIK, B2C, B2B).
Jednocześnie informujemy zainteresowane współpracą firmy, iż w ramach planowanego projektu można składać oferty na realizację następujących działań:
Zapytania ofertowe:
- WEB TO PRINT – Oprogramowanie dla drukarni internetowej
System do obsługi sprzedaży internetowej w drukarni – Web To Print.
Program do zarządzania sprzedażą poprzez sieć internetową, obejmujący:
Uwaga: Termin składania ofert do dnia 15.06.2017 r. do godz. 15:00.- Prezentacja portfolio produktów on-line
- Kalkulacja ceny
- Raport preflight
- Automatyczne przetwarzanie plików
- Akceptacja przetworzonego materiału on-line
- Kreator on-line dla fotoproduktów (fotoksiążki, fotokalendarze)
- Kreator on-line dla produktów biznesowych (wizytówki, karty pocztowe, itp.)
- Modyfikowalny wygląd i funkcjonalność systemu
- Powiadomienia e-mail
- Obsługa płatności on-line
- Automatyczne fakturowanie
- Obsługa listów przewozowych
ZOBACZ SZCZEGÓŁY - Urządzenie do druku wielkoformatowego
Ploter do wykonywania graficznych wydruków wielkoformatowych dla zastosowań wewnętrznych oraz zewnętrznych.
Uwaga: Termin składania ofert do dnia 15.06.2017 r. do godz. 15:00.
ZOBACZ SZCZEGÓŁY - Maszyna do kolorowego druku cyfrowego, arkuszowego
Maszyna do arkuszowego, kolorowego druku cyfrowego (CMYK + kolory dodatkowe) z wyposażeniem/osprzętem.
Uwaga: Termin składania ofert do dnia 15.06.2017 r. do godz. 15:00.
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
Szczegóły podanych ofert znajdują się na portalu: bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl.
Projekt wspófinansowany przez Unie Europejjską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach działania 2.5 – wsparcie inwestycyjne sektora MŚP Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020.
25-729 Kielce
41 314 44 45
41 344 61 64
biuro@fotoelita.pl